Námi používané cookies

layer layer layer layer layer layer layer layer
Název Typ Popis Expirace
px2uid cookie + web Aby bylo možné propojit každou jednotlivou interakci s jednotlivým zařízením, Performax generuje jedinečné ID pro každé nové zařízení, které interaguje s jakoukoli formou reklam z Perfromaxu nebo sledováním webových stránek. Jedinečné ID zařízení je uloženo lokálně pomocí souboru cookie s localStorage v prohlížeči uživatele a také v doméně Performaxu 13 měsíců
px_session web Náhodně vygenerované ID pro danou session, které se vztahuje pouze k danému webu. Slouží k resetování sekvencí, když daná session vyprší dle aktivity uživatele
px_breaktimes_SLOT web Časový údaj vázaný na konkrétní reklamní pozici, který zaznamenává, jak dlouho nemůže být v této pozici vydána žádná reklama. Informace slouží k řízení časových rozestupů mezi výdejem reklamy v dané reklamní pozici. dle aktivity uživatele
px_counters_SLOT web Informace o počtu vydání reklamní pozice v rámci jedné session. Používá se k omezování počtu zobrazení reklamní pozice uživateli. 1 den
px_counters_date web Informace o datu, která se porovnává s aktuální dnem. Pokud je jeho hodnota jiná než aktuální den, dojde ke smazání všech px_counters_SLOT dle aktivity uživatele
px_abtest_SLOT web Uživatel je náhodně zařazen do testované skupiny a do prohlížeče se mu uloží označení vybrané skupiny ( A, B, C …). Tohle rozdělení uživatelů do skupin slouží pouze pro AB testování. Expirace je vázána na datum konce testu. dle aktivity uživatele
px_seq_last_SLOT web Informace o tom, jaká reklama byla v dané reklamní pozici uživateli naposledy vydána. Informace slouží k tomu, abychom mohli servírovat reklamy podle nastavené sekvence v dané pozici. dle aktivity uživatele
px_pause_autoreload_SLOT web Časový údaj, který je vázaný na akci uživatele - zavření reklamy - a podle kterého se řídí pozastavení refreshování dané reklamní pozice po určitou dobu dle aktivity uživatele
px_pause_slot_SLOT web Časový údaj, který je vázaný na akci uživatele - zavření reklamy - a podle kterého se řídí zakázání výdeje reklamy v dané pozici na určitou dobu dle aktivity uživatele