Účel | Právní základs |
Účel 1 - Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení | Souhlas |
Účel 2 - Základní nastavení reklamy | Oprávněný zájem |
>Účel 3 - Vytvoření profilu pro personalizovanou reklamu | Souhlas |
Účel 4 - Výběr personalizované reklamy | Souhlas |
Účel 7 - Měření výkonu reklamy | Oprávněný zájem |
Účel 9 - Používání výzkumu trhu pro získání poznatků o uživatelích | Oprávněný zájem |
Účel 10 - Vývoj a zlepšování produktů | Oprávněný zájem |
Soubory cookie, zařízení nebo podobné online identifikátory (např. identifikátory založené na přihlášení, náhodně přidělené identifikátory, identifikátory založené na síti) spolu s dalšími informacemi (např. typ prohlížeče, jazyk, velikost obrazovky, podporované technologie atd.) mohou být uloženy nebo čteny na vašem zařízení, aby jej rozpoznalo pokaždé, když se připojí k aplikaci nebo k webové stránce, pro jeden nebo několik zde uvedených účelů.
Reklama, která se vám zobrazuje v této službě, může být založena na omezených datech, jako je web nebo aplikace, kterou používáte, vaše nepřesná poloha, typ vašeho zařízení nebo obsah, se kterým komunikujete (nebo jste komunikovali) - například za účelem omezení počtu zobrazení reklamy.
Společnost Performax.cz, s.r.o. provozuje reklamní systém, který na webové a mobilní aplikace jeho partnerů doručuje reklamní formáty s reklamním sdělením. Partner například chce reklamním formátem oslovit všechny uživatele na jeho webových stránkách, ale současně jej nechce uživateli zobrazovat příliš často. Nebo inzerent chce svojí kampaní oslovit co nejširší spektrum uživatelů, ale nechce stejnému uživateli zobrazovat stejnou reklamu příliš často.
Také je potřeba znát typ zařízení, jelikož některé reklamní formáty jsou často určené pouze pro mobilní nebo pouze pro desktopová zařízení.
Informace o vaší aktivitě v této službě (jako jsou formuláře, které odešlete, obsah, který si prohlížíte) mohou být uloženy a kombinovány s dalšími informacemi o vás (například informace z vaší předchozí aktivity v této službě a na jiných webech nebo aplikacích) nebo podobných uživatelích. To se pak použije k vytvoření nebo vylepšení profilu o vás (který může zahrnovat možné zájmy a osobní aspekty). Váš profil může být (i později) použit k prezentaci reklamy, která se bude jevit jako relevantnější na základě vašich možných zájmů tímto a dalšími subjekty.
Reklama, která se vám zobrazuje v této službě, může být založena na vašich reklamních profilech, které mohou odrážet vaši aktivitu na této službě nebo jiných webech či aplikacích (jako jsou formuláře, které odesíláte, obsah, který si prohlížíte), možné zájmy a osobní aspekty.
Informace o tom, která reklama se vám zobrazuje a jak s ní interagujete, lze použít k určení, jak dobře reklama fungovala pro vás nebo jiné uživatele a zda bylo dosaženo cílů reklamy. Například, zda jste viděli reklamu, zda jste na ni klikli, zda vás vedla ke koupi produktu nebo návštěvě webové stránky atd. To je velmi užitečné pro pochopení relevance reklamních kampaní.
Společnost Performax.cz, s.r.o. provozuje reklamní systém, který na webové a mobilní aplikace jeho partnerů doručuje reklamní formáty s reklamním sdělením. Pokud je partnerovým cílem zobrazovat na svých webových stránkách nový reklamní formát za účelem rozšíření reklamního prostoru, pak součástí výstupu měření je počet zobrazení reklamního formátu, jeho vizibilita, počet kliknutí na reklamní formát či četnost jeho zavření uživatelem.
Pokud inzerent chce svojí kampaní oslovit co nejširší spektrum uživatelů, pak díky výstupu obsahující informace o počtu zobrazení a počtu kliknutí na jeho reklamní sdělení může změřit efektivitu své reklamní kampaně.
Přehledy lze generovat na základě kombinace souborů dat (jako jsou uživatelské profily, statistiky, průzkum trhu, analytická data) týkající se vašich interakcí a interakcí jiných uživatelů s reklamním nebo (nereklamním) obsahem, aby bylo možné identifikovat společné charakteristiky (například určit, které cílové skupiny jsou vnímavější k reklamní kampani nebo k určitému obsahu).
Partner, který je majitel obsahového webu, chce zobrazovat nový reklamní formát na jeho webové stránce za účelem rozšíření reklamního prostoru. Rozhoduje se, jestli daný formát umístit na mobilní nebo desktopová zařízení. Díky statistickým informacím z provedeného testu jsme schopni mu říct, že na mobilních zařízeních vidělo tento formát o 40% více uživatelů než na desktopových zařízeních a že výkon tohoto formátu na mobilních zařízeních je o 80% vyšší, než na desktopových zařízeních.
Pokud si inzerent objedná kampaň na nový produkt za účelem oslovit co největší počet uživatelů, po ukončení kampaně jej zajímá, na jakých zařízeních viděli uživatelé jeho kampaň a kolik uživatelů na reklamu reagovalo kliknutím. Díky statistickým informacím jsme mu schopni říct, že 60% uživatelů vidělo jeho reklamu na desktopových zařízeních z nichž 30% uživatelů na ni reagovalo kliknutím.
Informace o vaší aktivitě v této službě, jako je vaše interakce s reklamami nebo obsahem, mohou být velmi užitečné pro zlepšování produktů a služeb a pro vytváření nových produktů a služeb na základě interakcí uživatelů, typu publika atd. Tento konkrétní účel zahrnují vývoj nebo vylepšení uživatelských profilů a identifikátorů.
Při doručování reklamy mohou být využity technické informace ze zařízení uživatele, jako je například velikost obrazovky nebo orientace zařízení. Tyto informace jsou pak využity pro přizpůsobení velikosti reklamy za účelem zlepšení uživatelského zážitku.